منو
 
 پیوندهـــا





 
 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 تير 1398     |     کد : 2938

در دیدار مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با عوامل و معاونین بانک شهر مطرح شد؛

شیوه های جدید همکاری بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و بانک شهر

شیوه های جدید همکاری بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در دیدار مدیرعمل این سازمان و معاونان و مدیران بانک شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات سازمان، علی مدبر در این جلسه که در محل سازمان برگزارشد، ، با طرح پیشنهادهای جدید در خصوص این همکاری ها گفت: ابزارهای تبلیغاتی و فضای سبز در این سازمان، می تواند به عنوان بازوی اجرایی برخی طرح های تبلیغی  بانک شهر مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: ه عنوان مثال، ظرفیت 250 پارک موجود در سطح شهر تبریز می تواند زمینه ای برای تعامل دو نهاد باشد و بانک شهر با ایجاد محلهای بازی برای کودکان و دریافت خدمات متقابل، در این زمینه فعالیت کند.

وی ادامه داد: درعین حال سازمان می تواند با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین خود در حوزه تبلیغات، در نصب تابلوهای بانک شهر نیز مشاوره های تخصصی ارائه دهد.
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همچنین با اشاره به پتانسیلهای مالی بانک شهر اذعان کرد: تبلیغات در سطح شهر تبریز به شکلی بی رویه و خارج از استاندارهای تعیین شده صورت می گیرد. ارائه تسهیلات برای تامین زیرساختهای تبلیغات به شیوه مدرن و به دور از آلایندگی بصری و اجرای طرح های شهری در حوزه زیباسازی، از جمله اقداماتی است که می تواند در همکاری بین دو ارگان، مورد توجه قرار گیرد.
مدبر در پایان، پیشنهادی درباره اختصاص تسهیلات بانکی به پرسنل سازمان مطرح نمود که با استقبال مدیران این بانک مواجه شد.

 


مدیر وب سایت