• عمارت ائل گلی
  • عمارت ائل گلی
  • عمارت و استخر  ائل گلی
  • عمارت شهرداری تبریز
  • ساختمان سازمان پارکها و فضای سبز تبریز
  • عمارت شهرداری تبریز
  • لاله های ائل گلی
  • لاله های ائل گلی در اردیبهشت 95 - سازمان پارکها
  • لاله های ائل گلی در اردیبهشت 95 - عمارت
 
 منو
 
تاریخ : پنجشنبه 5 مهر 1397     |     کد : 2696

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز خبر داد:

طرح جامع تابلوهای تبلیغات شهری اجرا می شود

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از اجرای طرح جامع و تفصیلی تابلوهای تبلیغات شهری در سطح شهر خبر داد.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از اجرای طرح جامع و تفصیلی تابلوهای تبلیغات شهری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی مدبر صبح امروز در جلسه با مدیران سازمان اظهار داشت: با اجرای این طرح کلیه تابلوهای تبلیغاتی شهری ساماندهی شده و منجر به پیرایش بصری شهر می شود.

مدبر با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر بیشتر این تابلوهای تبلیغاتی در اختیار نهادهای دیگر قرار دارد، گفت: این در حالی است که شاید تابلوهایی که در دست این نهادهای مختلف قرار دارد بیش از تابلوهای سازمان سازمان ما است.

 وی با تاکید بر اینکه این امر موجب نوعی عدم هماهنگی و توازن بین مجموعه های مختلف شده است، تصریح کرد: طی مصوبه شورای شهر تبریز ، سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز تنها متولی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برخی نازیبایی ها در جلوه بصری شهر، کاهش درآمدهای شهرداری، به خطر افتادن ایمنی شهروندان و... برخی از آسیب های عدم هماهنگی در تابلوهای تبلیغاتی مجموعه های مختلف است.

مدبر یادآور شد: بر همین اساس مقرر شده طی جلساتی با کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز و همچین هیات مدیره سازمان پارکها و زیباسازی جهت رفع این موارد و اجرای طرح جامع و فصیلی تبلیغات شهری اقدام شود.

وی ادامه داد: در صورتی که این طرح در فصل بودجه ریزی در شورای شهر مصوب شود، در نظر داریم از سال آینده با قیمت های مصوب شده از سوی شورای شهر و بر اساس روندی قانونی این تابلوها واگذار شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به مزایای مثبت اجرای این طرح، اظهار داشت: مهمترین هدفی که از انسجام و یکدستی در تبلیغات شهری شاهد خواهیم بود ایجاد فضایی آرام و زیباست که در کنار آن، پیام رسانی به بهترین وجه و با بیشترین بازخورد انجام می گیرد و در بلند مدت، افزایش درآمد را نیز به همراه خواهد داشت.


بهرام تندران
نوشته شده در   پنجشنبه 5 مهر 1397  ساعت  12:00   توسط   بهرام تندران    تعداد بازدید  106
ویرایش شده در پنجشنبه 5 مهر 1397 ساعت 12:06 توسط بهرام تندران
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :